Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Sommar

Sommar

Nu är det fyra veckors semester och den började med sjukdom. Det började kännas bättre nu på kvällen, men jag tänker inte anstränga mig för tidigt.
 
Teatern är som sagt över nu och jag vet inte vad jag skall säga. Det gick rätt bra och det blev lättare. Skulle jag göra det igen.
 
Jodå det skulle jag kunna göra. Helst en större roll och kortare tid innan föreställningen. Någonting som får mig att pressa mig mer, för det här blev inte tillräckligt. Det är så svårt för mig att göra mer än vad jag egentligen behöver. Även om det är roligt.
 
Dock så behöver jag nog lite tid för att bara vara. Det största problemet med att vara jag är väl att jag vill "vilja göra saker". Jag har sagt några gånger att jag vill åka utomlands, men egentligen är jag tveksam om det bara är viljan av att åka utomlands. Att om jag börjar resa så blir det fantastiskt bra. Men som allt annat så tar man ju med sig själv. Det är svårt i nya situationer och jag vill egentligen inte åka själv.
 
Jag är lite rädd att hela semestern kommer att rinna ut i sanden och jag kommer knappt göra någonting. Jag känner mig själv så väl.
 
Förra sommaren var jag så full av energi och den här så är jag bara. Energin kommer då och då, men inte så som det var innan. Förra sommaren var jag som en tjugoåring, nu för tiden är jag trött på kvällarna.