Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Leksand

Leksand

Det var 25 år sedan som jag var inackorderad i leksand och igår kväll htog jag chansen att åka dit för att se hur det så¨g ut och se om det fanns några minnen kvar.
 
Jag bodde där under två års tid på vår och höst terminen förutom vid helger då jag åkte hem. Jg minns en av de stora tankarna som jag hade var att äntligen så var det inte mig de mobbade på.
 
Men jädrans så svårt det var att känna igen sig. Jag hade bara ett vagt minne om vilket håll jag skulle gå åt får att hitta åt rätt håll jag skulle åt. Det var rätt håll, men jag mindes ingenting. Det finns en plats som heter gropen där som jag tror jag borde minnas, men det fanns inte där.
 
Jag hittade skolan, men det var bara vaga aningar om hur det var. Jag tror inte de har direkt byggt om, men jag minns knappt någonting.
 
Det var vid den här tiden jag började gå upp i vikt en hel del och när jag gick runt där så kom tanken att jag var nog inte ut särskilt ofta.
 
Även om jag inte direkt blev mobbad under den här tiden så är den faktiskt nästan tommare än någon annan tid. Jag vet inte varför det är så och jag har faktiskt ingen direkt tanke på att spekulera. Den här tiden har aldrig direkt känts viktig för mig. Den har bara varit och försvunnit. FIck så mycket streck under andra året så jag läste om allting på komvux ändå så betygen från första året blev lika oviktiga.
 
Kändes lite sorgligt dock med all det inte fanns någonting.