Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Misstag (4)

Misstag (4)

Sov hemskt inatt.
 
Jag har sovit dåligt hela veckan, men inatt så tog det lång tid innan jag lyckades somna och som vanligt så vaknade jag runt tre-fyra klarvaken med tankar i huvudet.
 
Lyckades somna om igen som alltid, men när det är dags att gå upp så har det varit extremt tungt.
 
Jag gjorde en hel del misstag idag. Inget stort som inte går att ändra på, men att göra fel om och om igen under samma dag är lite enervererande.
 
Borta är den tiden då dessa mindre missöden hade fått mig att må hemskt. Nu när det är dags för mig att lägga mig så är det som det är. Allt gick att rätta till och det som inte gick har inte skakat min värld särskilt mycket.
 
Stressen finns kvar, men ändå så mår jag inte dåligt. Det är svårt att förklara eftersom det är lite ovant. Att ibland kännas som man går sönder lite grann inombords, men ändå en liten stund senare gå vidare.
 
Behöver nog en god natts sömn snart.
S

Nyss hittat hit.
Ditt sätt att skriva berör mig i mycket.

Svar: Tack så mycket.
Ola Svanström