Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Livet fortsätter

Livet fortsätter

Livet fortsätter....
 
Tröttheten blir mindre och mindre. Jag har äntligen fått tag på nya glasögon efter ha varit utan dem i flera veckor och jag ser saker och ting riktigt bra igen. Lite kul när allting är så mycket mindre och närmare, men ger lite illamående också som förhoppningsvis försvinner snart.
 
Jag har testat på mindfullness för första gången i mitt liv i kvarnsvedens vårdcentral. Jag har varit så avslappnad på senaste tiden så att det för en gångs skull inte fanns någon känsla över att det skulle känna dumt eller något liknande. Det var ok, men jag kände mig nöjd innan tiden var klar. Jag har svårt att tro att det är något för mig, men jag tänkte väl pröva en gång till innan de ändrar sina tider.
 
Bågskyttet som jag ville prova på har inte blivit av. Delvis för att jag varit trött och delvis för att min kompis inte kunnat, men kanske imorgon.
 
Jag har varit flera gånger på ACA-möten. Inte för att jag känner att jag behöver,men mer för att träffa nya människor och kanske dela med mig så att jag kan hjälpa andra. Jag får även tankeställare själv där, så det är väl bra. Det känns dock svårt att gå dit för att jag inte direkt har något tydligt mål med det, men kanske det är det som är poängen.
 
Så allting är ok och oftast rätt skönt. Jag har mindre saker jag behöver få ut mig. just nu. Det finns flera saker jag gör och som jag tänker på, men behovet att skriva om det är mindre. VIlket göra att om det bara varit för tröttheten så hade jag fortfarande skrivit nästan varenda dag.
 
Så livet fortsätter....