Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Off (6)

Off (6)

Då var föreläsningen klar. Det kom tyvärr inte särskilt många.
 
Jag vet inte riktigt vad jag skall säga. Det gick väl ok antar jag, men jag är långt ifrån nöjd.
 
Det enda ord som verkligen går att beskriva att hela delen kändes lite "off". Jag vet inte något bättre svenskt ord just nu.
 
Det kändes lite konstigt för att de flesta som var där var de ungdomar som jag arbetar med.
 
Jag vet inte om det är svårare för att det är många jag känner, men om jag skall vara helt ärlig är det för att i arbetet så försöker jag delvis distansera mig mot de andra och det går faktiskt inte alls så bra.
 
Men ändå så är det bra att jag har gjort det. Känner mig helt utmattad efteråt vilket nog gör att det kändes bara sådär.
 
Det kommer att bli flera gånger och en gång blir aldrig den andra riktigt lik. Allting beror på dagsformen och jag var väl inte så pigg till att börja med.