Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Gamla vänner (7)

Gamla vänner (7)

Det är alltid roligt när man får positiva saker bekräftade som man vet om utan att behöva säga någonting.
 
Jag var på väg ut och handlade idag när jag stötte på min gamla boendestödjare.(Jag kände faktiskt denne sedan flera år tidigare där vi hade spelat rollspel tillsammans.)
 
Jag minns faktiskt första gången denne kom in i mitt hem. Jag som vanligt mindes inte ansiktet, men denne mindes mig och när denne berättade det så kopplade jag direkt.
 
Det kändes så konstigt att ha denne i mitt hem på den positionen. Vi som kände varandra innan jag sökte hjälp.
 
I alla fall så är det nu några år sedan vi träffats och det var så kul och höra denne säga.
 
"Gud så du har förändrats till det bättre så fort."
 
Det stärker mig att det verkligen syns så tydlligt när man inte träffat mig på ett tag. Jag blir alldeles glad inombords.
 
Även om allt känns värt det dag till dag, så känns det så mycket extra vid sådana här tillfällen.