Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Förväntningar (6)

Förväntningar (6)

Jag sov riktigt dåligt inatt. Jag var så spänd inför morgondagen.
 
Jag försöker hålla nere mina förväntningar över hur många det kommer att komma. Den siffra som jag hört var att om det kommer 25-30 stycken så får vi räkna det som lyckat.
 
Men ändå så vill jag ha mer.
 
Jag försöker att tänka på att om det kommer färre så skall det vara ok. Det finns en oro över att knappt ingen kommer att komma. Det har inte varit ute så länge innan om informationen om föreläsningen.
 
Samtidigt så finns minnet från föreläsningen som jag hade med finsam. De 40 platser var fyllda efter tre dagar och det var tillräckligt många på kö så det blev en extra vilket hade cirka trettio personer.
 
I morse kom dock tanken att när jag försöker hålla nere mina förväntningar för att kanske slippa bli besviken så blir det bara mer stressande. Tankarna släpper inte. när jag gör så här.
 
Varför inte bara vara glad och stolt (för det är jag). Tänka att det kommer att komma massvis och jag kommer att göra det fantastiskt bra. Även om det bara skulle vara några som kom så vet jag ändå att jag i slutändan skulle bli nöjd. Skulle det bara vara två stycken så kommer ändå flera av ungdomarna på projektet vara med och lyssna samtidigt som mina nya arbetskamrater också är där.
 
Oavsett hur många som kommer så tror jag ändå att antalet inte spelar någon roll. Det blir som det blir och om man skall ha förväntningar så är det väl lika bra att få dem så positiva som möjligt.