Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Idag

Idag

Största orsaken till varför jag skriver idag är att jag fortfarande vill hålla bloggen levande.
 
Om jag skall vara lite mer ärlig mot mig själv är det nog inte bara idag utan så också de senaste gångerna.
 
Det är inte för att jag inte har någonting att skriva om. Det händer fortfarande en hel del. Jag har varit och läst på en gång till hos teatern, där oron faktiskt var större nu än gången innan. Där jag faktiskt fick den rollen som jag hade varit intresserad av.
 
Jag har skickat ut intresse om att föreläsa för högskolan igen och dessutom så ringde finsam i Borlänge om att de ville ha med min föreläsning på ett frukostmöte i oktober.
 
Jag är fortfarande ute och träffar människor och jag gör faktiskt en hel del beslut själv som jag tidigare inte har kunnat gjort som jag är rätt nöjd över.
 
Igår så fick jag upp ordentligt upp ögonen på ett av mina dagens grundläggande svårigheter och gråten kom som så många gånger annars. Jag började som vanligt att skriva ner det som jag hade och det gick bra ända tills jag började komma till slutet. Tills när jag bestämde mig för att behålla detta för mig själv. Vilket jag faktiskt känner mig riktigt nöjd över idag.
 
Det är både synd över att jag inte har samma tvång över att skriva här. Det kändes oftast så bra att ha trycket som pressade mig (och att få ut det), men samtidigt är det rätt skönt att det är så mycket mindre.
Timeoftiger

Har just undrat var du har varit. Var sak har sin tid och att du inte längre har samma behov att skriva är nog bara tecken på att du har gått vidare. Det är bra! Allt gott!

Svar: Jag är fortfarande kvar och arbetar vidare. Alltid lika tacksam över dina kommentarer!
Ola Svanström