Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Hur mår du (5)

Hur mår du (5)

Hur mår du eller hur är det är en fråga som jag väldigt ofta brukar fråga andra. Oftast för att vilja veta hur det ligger till eller om det är någonting jag kan göra.
 
Men när en person inte visar tydligt sina känslor när det har hänt en händelse som kan ha påverkat denne betydligt så kommer omtanken och viljan att fråga igen hur personen verkligen mår. När jag satt i ett sådant här tillfälle och ville så gärna fråga igen så kom tanken plötsligt fram att det spelar nog ingen roll hur många gånger jag frågar. Svaret kommer ändå att bli samma fram till att personen är redo att ändra sig när det gäller att visa eller acceptera hur denne känner.
 
Men det är så svårt att hålla den frågan inne fastän man vet att man borde hålla tyst. När de ofta bara räcker att sitta där och säga att när du är redo så är jag här.
 
"Sedan kommer vi till dagens mående och eftersom jag sov hemskt även i natt för andra orsaker så har dagen inte alls varit särskilt optimal. Även om det hänt en hel del bra saker så som beröm från senaste föreläsning som jag inte blev lika nöjd över, så har jag aldrig riktigt kommit igång. Stressen har funnits inom mig lite högre än vanligt så jag tror att det får en femma."
[email protected]

Jag gillar att pyssla och vara kreativ
då min sjukdom tillåter mig att göra det,
men jag har ganska begränsad ork.

Jag älskar att designa & rita på datorn och
göra egna saker att inreda och att busa & leka med.
Så här lägger jag in sånt som ni har möjlighet att handla
av mig, om ni vill. Sånt som jag tryckt upp lite extra av
för att kunna dela med mig men oftast bara ett litet
begränsat parti.

Jag trycker upp lite extra för att kunna erbjuda er andra att
kunna köpa, men detta är inte för att tjäna en massa pengar.
Jag gör det för att kunna dela med mig till fler. Måste dock ta
betalt så det täcker tryckeri och det runt omkring. Blir det någon
slant över, så kommer jag använda det till att kunna trycka upp
och erbjuda annat framöver, just inspirerat av tecken.