Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Skrivandet

Skrivandet

Det har varit mycket nu.
 
Jag har träffat vänner på fredag, lördag och söndag. I torsdags så var det boxning och idag så var jag iväg på en foxtrot kurs igen. Imorgon skall jag och en vän prata om eventuellt skapa ett företag tillsammans.
 
Det känns som om en normal vecka för mig nu för tiden innehåller en massa saker som jag inte hinner med.
 
En massa underbara, stressande och intressanta saker.
 
I förrgår så tänkte jag skriva, men var så fruktansvärt trött att jag bestämde mig för att strunta i detta. Igår så var jag också trött, men inte alls lika som dagen innan. Det är nog första gången jag bestämde mig för att inte skriva fastän jag hade orkat och ändå kände mig helt nöjd.
 
Det kändes helt ok att bara gå och lägga mig.
Jag vet inte riktigt hur det kommer att bli i framtiden med skrivandet just nu. Men det känns lättare än någonsin att kunna låta skrivandet vara som det är ett tag och sedan komma tillbaka igen.
 
Det har hänt flera gånger att jag har stressat hem tidigare för att hinna skriva, men det känns inte nödvändigt just nu.
 
Jag tror också att jag under de kvällar är tröttare än vanligt eller kommer hem för sent att lättare hoppa över skrivandet för att gå direkt till sömnen och slappna av.
 
Oavsett vad som händer så blir det nog bra och jag kommer nog få ännu mera saker att göra. Ibland så får jag omprioritera dagen som den kommer.
skriva - stress - upptagen
Timeoftiger

Man hinner det man hinner. Jag kan hoppa skrivandet, ingen skada skedd, om det var någonting viktigt så finns det kvar om en vecka också.

Svar: Det är skönt att kunna låta det vara och tänka så.
Ola Svanström