Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - En era är över

En era är över

Jag hade visst möte med en av mina boendestödjare idag. Vi hade ett möte innan semestrarna om att jag eventuellt ville ha kvar dem som stöd i bakgrunden utifall om jag om jag skulle behöva dem.
 
Men idag så hade jag helt glömt bort mötet och märkte att jag knappt har tänkt på dem alls sedan förra mötet.
 
Vi pratade lite, men det kändes självklart nu att jag inte behövde dem längre. Jag är fruktansvärt tacksam över att de funnits för mig under de senaste åren och utan dem så hade jag inte varit den jag är idag.
 
Jag är glad över att jag tog chansen och lät dem komma in i mitt liv fastän det var så svårt i början, men idag så var det så att de behövs inte längre i mitt liv. Inte ens som skyddsnät.