Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Nedstämd (4)

Nedstämd (4)

Imorgon fyller min blogg två år och jag hade en tanke på läsa igenom en del vad jag skrivit under året och lägga upp ett fantastiskt och positivt inlägg om vad som har hänt.
 
Men desto mer jag läste, desto mer nedstämd blev jag.
 
Än så länge har jag bara hunnit kolla igenom de tre första månaderna, men ändå.
 
Det är så mycket onödig text som egentligen försvinner iväg. Text som jag har glömt bort och som egentligen inte spelar någon roll längre. (jag är dock säker på att det var nödvändigt för mig under tillfället). Sedan var mycket så vagt att det är svårt att få ut allt jag ville säga. Delvis för att det inte skulle vara för mycket text och delvis för att jag inte kände att jag kunde förklara allt. (oftast för att inte nämna någon annan person),
 
Men det som jag tänker mest på är hur mycket jag kämpade. Hur mycket jag inte visste vem eller vart jag egentligen var. Delvis också så märker jag också hur liten koll jag hade på mig själv när jag var utan medicin under dessa månader. Om hur ofta jag faktiskt inte alls mådde särskilt bra, men ändå kämpade.
 
Jag kommer ihåg de dagar jag mådde bra väldigt väl, men de dåliga är svårare.
 
Sen är jag inte särskilt nöjd med de mesta jag skrev under den här tiden.
 
Jag kommer att läsa igenom mer imorgon och börja om igen. Kanske är det annorlunda då när jag är piggare och är på bättre humör innan jag börjar läsa.
 
Förutom det jag skrev ovan så har det varit en blandad dag. Men totalt så är den mer negativ än positiv, men ändå inte så att jag direkt mår dåligt. Så idag blir det en fyra.
 
förändring - mående - skriva