Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Engelska

Engelska

Redan innan jag började med den här bloggen så funderade jag på att försöka skriva på engelska.
 
Tanken var att jag hoppades att tusentals skulle kunna komma in och ge mig den bekräftan jag kände att jag behövde.
 
Jag hoppades att det skulle bli massvis av människor som skulle se det jag skrev och med engelska så skulle chansen vara så mycket större.
 
Jag har under hela tiden haft tanken på att börja också på engelska, men rädslan över att jag inte skulle kunna bry mig om en extra blogg oavsett om det var samma eller inte skulle bli för mycket för mig.
 
Nu på senare tid har tanken blivit starkare och starkare. Även om jag inte har så många som läser så är jag mer nöjd över de som är här än vad jag trodde jag skulle vara. Även de dagar jag av en orsak inte kunde eller orkade skriva och jag kanske hade noll besökare så gjorde det ingenting längre.
 
Jag behöver inte den bekräftan längre, men tanken på att ha det på engelska språket är faktiskt mer än att bara kunna nå flera personer. Tanken över att kunna skriva om saker som jag redan skrivit om utan att känna känslan över att jag repeterar mig är lite lockande.
 
Många av de texter jag har skrivit om behövs skrivas ner igen för min egen skull och jag behöver ta upp dem om och om igen tills de blir mer och mer accepterade av mig. Så tidigare idag så äntligen bestämde jag mig för att det var dags att börja göra ett försök. Även om jag aldrig uppdaterar den så är det skönt att åtminstone ha börjat.
 
Jag är tacksam över att jag började på svenska, vilket har gjort det så mycket att formulera det jag tycker och tänker. Jag kommer fortfarande att prioritera den här som är på svenska och den engelska kommer jag ha bara för att jag vill. Det är så jag tänker i alla fall just nu.
 
Om någon skulle vilja titta på bloggen senare så är den wonderfulinferno.blogg.sehar bara gjort ett inlägg än så länge, så den är nog lite tom för tillfället. Jag tror min engelska är rätt ok i alla fall.
blogg - engelska
Ingela

Jag tycker att det ar bra att du skriver pa engelska. Det ar manga manniskor runt i varlden som har samma kanslor som dig. Jag tycker om att lasa vad du skriver...far en att se in i ditt liv och se glimtar utav dig och vad du har gatt igenom. xoxo