Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Ingen aning

Ingen aning

Desto mer jag gör under en dag desto svårare är det att skriva någonting. Desto längre jag gör någonting tillsammans med andra så blir det också svårare.
 
Jag undrar varför detta händer.
 
Kanske är det för att jag är för mycket uppe i nuet. Det är så svårt att ta tid för sig själv, när jag vill vara med andra.
 
Jag har varit runt rätt mycket idag och precis gått till sängs och är fortfarande hemma hos min syster och hennes familj.
 
Försökte att skriva någonting om tankar och känslor som vanligt men är lite uppe i varv just nu vilket blev att allting bara blev rörigt.
 
Jag vet inte ens vad jag själv tycker och tänker om hur det är just nu. Haft en stressad, social, lång, trevlig, rörig och osäker (säkert några mer adjektiv som jag inte kan komma på just nu) dag. Har hänt ett flertal olika saker både bra och mindre bra, vilket gör att jag inte vet vad början, mitten eller slutet skall vara. Inte för att göra en lång historia kort, för den blir alldeles för lång och onödigt ointressant.
 
Ibland händer saker som inte spelar någon roll eller som man inte har kontroll över. De är inte direkt dåliga eller direkt bra. Bara sådär lite mitt emellan. De hade kunnat varit värre om jag lagt ner mycket kraft på sakerna eller positiva om det var någonting jag verkligen ville, men det bara var som det var.
 
Kan inte koncentrera mig på texten idag alls. Är som sagt för uppvarvad att tänka ut någonting och alldeles för trött att klara av att slappna av för att kunna skriva någonting senare. Det enda jag kan säga med säkerhet är att jag är glad inom mig och om jag i slutändan skulle betygsätta dagen så hamnar den på plussidan. Mest tack vare sällskapet.