Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Biografi

Biografi

Har tänkt väldigt mycket på detta under flera år, men ännu mera på senaste tiden. Den andra boken jag gav ut vara ett smakprov på de texter jag tyckte var viktiga. Detta är dock en helt annan sak.
 
Här är det hur det var och hur det är. Vad som påverkat mig och gjort det bättre. Vilka tankar som är viktigast och mycket av de guldkorn jag har fått ut från mig här.
 
När jag tittar igenom min blogg bakåt så finns det inget mönster. Ibland så kommer allting ut och ibland så kommer knappt någonting fram. Den känns rörig med alldeles för mycket text om irrelevanta saker och mycket text som kommer om och om igen.
 
Min blogg är röriga jag. Mina tankar hoppar fram och tillbaka i samband med känslorna. Men min bok skall vara jag mycket mera sorterad och genomtänkt.
 
Att börja är det svåraste. Det måste vara en början som gör läsare intresserade. För skillnaden mellan boken och bloggen är att boken är för andra och bloggen är för mig. Här är det mindre viktigt om vilket arbete jag gör för ordningens skull, men i boken är arbetet mycket mera krävande.
 
Jag har äntligen börjat med den början som just nu känns mest passande. Den dagen som var den sista jag gick till skolan. Den dagen där jag bestämde mig för att ta självmord. Den dagen rädslan fick mig att ge upp.Den dagen som mitt liv egentligen började.
 
Jag tror det här kan bli en riktigt bra bok. När jag tar mig tid att tänka igenom det jag har skrivit så blir jag mycket mera nöjd i motsvarighet till här när texterna oftast bara poppar fram från mig.
bok
biografi - bok - rädd - rädsla - självmord - social fobi